FAQ's
Data wejścia w życie: Październik 2025
Witamy w FAQ SanitarnySklep! Ta strona zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i zapewnia przejrzystość dla klientów w Polsce i całej UE. Naszym celem jest zapewnienie Państwu przejrzystych, bezpiecznych i bezstresowych zakupów.
1. O naszych produktach
P1: Jakie produkty sprzedajesz?
Oferujemy najwyższej jakości rozwiązania hydrauliczne i kuchenne, w tym:
-
Zestawy zaworów kulowych 4-częściowe
-
Baterie kuchenne z 5 filtrami (mosiądz | chrom)
-
Odpływy podłogowe AeroDrain Luxe do pryszniców
-
Inne akcesoria łazienkowe, kuchenne i hydrauliczne
Wszystkie produkty spełniają unijne normy bezpieczeństwa, jakości i ochrony środowiska.
P2: Jak mogę sprawdzić specyfikację produktu?
Każda strona produktu zawiera szczegółowe informacje na temat wymiarów, materiałów, certyfikatów i wymagań instalacyjnych. W razie potrzeby dodatkowych informacji prosimy o kontakt. support@sanitarnysklep.pl
P3: Czy Wasze produkty nadają się do użytku komercyjnego?
Większość naszych produktów jest przeznaczona do użytku domowego. W przypadku zastosowań komercyjnych lub wymagających dużej wytrzymałości prosimy o kontakt z naszym zespołem wsparcia.
2. Zamówienie
P4: Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać bezpośrednio na naszej stronie internetowej https://sanitarnysklep.pl Dodaj produkty do koszyka, przejdź do kasy i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
P5: Czy mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
-
Zmiany są możliwe przed spakowaniem lub wysłaniem zamówienia.
-
Zamówienia można anulować w ciągu 12 godzin od ich złożenia lub przed wysyłką.
-
Po wysłaniu zamówienia nie można go anulować, ale możesz zwrócić produkty zgodnie z naszą polityką prywatności. Polityka zwrotów i refundacji.
P6: Czy mogę złożyć zamówienie hurtowe?
Tak. Proszę o kontakt support@sanitarnysklep.pl z Twoimi wymaganiami, a my przygotujemy spersonalizowaną wycenę.
3. Wysyłka i dostawa
P7: Gdzie wysyłacie?
Wysyłamy na terenie całej Polski.
P8: Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki różnią się w zależności od rozmiaru, wagi i miejsca docelowego produktu. Koszty są obliczane i wyświetlane podczas realizacji transakcji.
P9: Jak długo trwa dostawa?
Typowy czas tranzytu do Polski: 8–11 dni roboczych(od poniedziałku do piątku).
Zamówienia są przetwarzane w ciągu 2–3 dni roboczych(od poniedziałku do piątku), a czas realizacji zamówienia może się różnić w przypadku większych przedmiotów.
P10: Z jakich przewoźników korzystacie?
W zależności od rozmiaru przesyłki i miejsca docelowego korzystamy z usług sprawdzonych przewoźników z UE, takich jak PostNL, DHL, DPD, USP lub GSL.
P11: Czy mogę zmienić adres wysyłki po złożeniu zamówienia?
Zmiana adresu jest możliwa przed wysłaniem zamówienia. Po wysłaniu zamówienia zmiana może nie być możliwa, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie adresu podczas finalizacji zamówienia.
P12: Co mam zrobić, jeśli moja przesyłka jest uszkodzona lub zaginęła?
-
Skontaktuj się natychmiast z pomocą techniczną, przesyłając zdjęcia i szczegóły.
-
Przeprowadzimy dochodzenie i zorganizujemy wymianę lub zwrot pieniędzy zgodnie z naszymi Polityka zwrotów i refundacji.
4. Zwroty, zwroty pieniędzy i anulowania
P13: Czy mogę zwrócić produkty?
Tak. Klienci z UE mogą zwrócić produkty w ciągu 14 dni roboczych.(od poniedziałku do piątku)otrzymania z jakiegokolwiek powodu.
P14: Jak zwrócić towar?
-
Kontakt support@sanitarnysklep.pl po instrukcje.
-
Zapakuj produkt bezpiecznie w oryginalne opakowanie.
-
Należy odesłać go na podany adres zwrotny.
-
Produkty wadliwe/nieprawidłowe: Koszt przesyłki zwrotnej jest bezpłatny.
-
Przedmioty nieuszkodzone: Klient ponosi rzeczywisty koszt przesyłki zwrotnej.
P15: Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Zwroty zostaną zrealizowane na oryginalną metodę płatności w ciągu 7 dni roboczych(od poniedziałku do piątku)po otrzymaniu zwróconego produktu.
P16: Czy mogę anulować zamówienie?
Tak. Zamówienia można anulować w ciągu 12 godzin od ich złożenia lub przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia, anulowanie zamówienia musi zostać przeprowadzone zgodnie z procedurą zwrotu.
P17: Czy wszystkie produkty podlegają zwrotowi?
Do towarów nie podlegających zwrotowi zalicza się:
-
Produkty na zamówienie lub spersonalizowane
-
Przedmioty wrażliwe na higienę (np. otwarte uszczelki instalacji wodno-kanalizacyjnej)
-
Przedmioty oznaczone jako sprzedaż ostateczna
5. Płatności i bezpieczeństwo
P18: Jakie metody płatności akceptujecie?
- Visa, MasterCard, Maestro, American Express, PayPal, Shop Pay, Google Pay, Klarna,Przelewy24, Blik
P19: Czy płatność jest bezpieczna?
Tak. Wszystkie płatności są szyfrowane technologią SSL. Nie przechowujemy danych Twojej karty na naszych serwerach.
P20: Czy mogę zapłacić w innej walucie?
Wszystkie transakcje są realizowane w euro (EUR). Przewalutowaniem zajmuje się Twój bank lub dostawca usług płatniczych.
6. Gwarancja i problemy z produktem
P21: Czy wasze produkty objęte są gwarancją?
Tak. Wszystkie produkty objęte są gwarancją producenta:
-
Krany i zawory: 2 lata
-
Drenaż i akcesoria: 1 rok
-
Narzędzia i złącza: 1 rok
P22: Jak złożyć reklamację w ramach gwarancji?
Kontakt Support@sanitarnysklep.pl z numerem zamówienia, opisem problemu i zdjęciami.
W zależności od warunków gwarancji zapewniamy naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy.
P23: Czy gwarancja obejmuje błędy instalacji?
Nie. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady materiałowe i wykonawcze. Nieprawidłowy montaż lub niewłaściwe użytkowanie nie są objęte gwarancją.
7. Prawa prawne i zgodność
P24: Jakie prawa przysługują mi jako konsumentowi w UE?
-
14-dniowy okres odstąpienia od umowy w przypadku zwrotów
-
2-letnia gwarancja prawna na produkty
-
Przejrzyste zasady zwrotów, gwarancji i anulowania
P25: Gdzie mogę zgłosić spór?
- Skontaktuj się najpierw z naszym zespołem wsparcia: support@sanitarnysklep.pl
- W razie niemożności rozwiązania sporu skorzystaj z platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) UE: https://ec.europa.eu/consumers/odr
8. Zrównoważony rozwój i praktyki środowiskowe
P26: Czy Twoje produkty są przyjazne dla środowiska?
Tak. Przestrzegamy unijnych przepisów dotyczących ochrony środowiska, takich jak REACH i RoHS. Opakowania nadają się do recyklingu, a wadliwe zwroty są odnawiane lub poddawane recyklingowi.
P27: Czy naprawy są dla Ciebie ważniejsze od wymian?
Jeśli to możliwe, naprawiamy produkty, aby zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko, wspierając w ten sposób zrównoważoną konsumpcję.
9. Pliki cookie i prywatność danych
P28: Jakich plików cookie używasz?
Używamy plików cookie do:
-
Funkcjonalność witryny
-
Analityka i monitorowanie ruchu
-
Personalizacja Twoich zakupów
P29: Czy mogę zrezygnować z plików cookie?
Tak. Możesz zarządzać plikami cookie w ustawieniach przeglądarki. Niektóre funkcje mogą nie działać w pełni, jeśli pliki cookie są wyłączone.
P30: Czy sprzedajecie moje dane osobowe?
Nie. SanitarnySklep nie sprzedaje danych osobowych. Wszystkie dane klientów są wykorzystywane wyłącznie do realizacji zamówień, obsługi klienta i przestrzegania przepisów prawa.
10. Kontakt i wsparcie
Jeśli masz jakieś pytania, których tutaj nie ma lub potrzebujesz pomocy:
Nazwa strony: SanitarnySklep
Adres: Keizersgracht 520H, 1017 EK Amsterdam, Holandia
Email: support@sanitarnysklep.pl
Telefon: +31 617884263
Numer firmy: 92575188
Nr VAT: NL866104094B01
Godziny otwarcia: (od poniedziałku do piątku), 8:00–19:00 (GMT+01:00) czasu środkowoeuropejskiego (Amsterdam).
